close

唔覺唔覺都有幾日冇寫日記…
今日睇左好幾個人o既日記…
大家都好似好辛苦…
而且有好幾個都話而家份工唔想做落去…
好頹…
因為我都唔想返…想走…
本來都有好多不滿架啦…
某D要人做o既冇人做…
佢又好似冇打算請人做…
又冇系統又冇計劃性…
成日一意孤行…
又唔聽人講…
遲返要俾錢、要補鐘…
早左返遲左走冇補水…
之前遲左走又唔當得補鐘…
一日十個鐘仲唔係5天工作週…
最不滿係D人成日係公司煲煙…
又唔開得窗…
唔焗死都毒死…

俾著你走唔走???

冇一年真係好難搵…
不過就快一年啦…
不過呢一年D人睇唔睇呢?
係唔係好事?
不過真係學左好多野…
從錯誤中學習係學得最多野o既…
可以係別人的錯誤中學習都唔錯…
雖然犯下錯誤的本人完全不懂得反省…
而且根本唔覺得有問題、有錯…
不過都多謝你俾學習o既機會我…
另外…唔該你快D炒左我…
唔好毒死我…

明知佢唔會睇我日記…
講佢壞話係咪有D冇品?

最近生活完全可以用苦悶黎形容…
返工計搭車12個鐘 -> 返屋企食飯沖涼1個鐘 -> 訓覺7~8個鐘
可以做自己野得返3~4個鐘…
想打o下機畫o下圖寫o下文寫o下GAME…
根本就唔夠用…
返工仲要泡毒氣密室…
唉…
dounagikarademoii gikarasaiarewa ...

arrow
arrow
    全站熱搜

    elno 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()